نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یورنته در یوونتوس می ماند

یورنته در یوونتوس می ماند

طی روزهای گذشته و پس از فرصت نیافتن فرناندو یورنته برای حضور در ترکیب اصلی یوونتوس، شایعاتی مبنی بر خروج وی از تورین در نقل و انتقالات نیم فصل باشگاه های اروپا شنیده شد، اما مدیربرنامه های این بازیکن اسپانیایی تمام این شایعات را رد می کند.

یورنته برای حضور در ترکیب اصلی باید با کارلوس توز، میرکو ووچینیچ، فابیو کوالیارلا و سباستین جووینکو رقابت کند. پیش از این نیز ماروتا، مدیر ورزشی یوونتوس، هرگونه مشکلی را در خصوص یورنته رد کرده بود.

امروز نیز مدیربرنامه های یورنته در مصاحبه ای بر ماندن موکلش در تورین تاکید کرد: «یورنته امیدوار بود شروع بهتری در یوونتوس داشته باشد، اما هنوز زمان زیادی از فصل نگذشته و طبیعی است که آنتونیو کونته به بازیکنانی اتکا کند که زمان بیشتری را با آن ها گذرانده است.»

مارکو آنتونیو دیاز کردرو ادامه داد: «فرناندو یک بازیکن حرفه ای است، کسی که برای متقاعد کردن سرمربی به سختی تلاش می کند، او حتی زمانی که ماچلو بیلسا او را نیمکت نشین اتلتیکو بیلبائو کرده بود، به انتقاد و مصاحبه علیه وی فکر هم نمی کرد.»

«سایر پیشنهادات؟ رئال مادرید در گذشته خواهان او بود، اما توافقی با بیلبائو به دست نیامد و یورنته پس از دریافت پیشنهاد از یوونتوس با خوشحالی آن را پذیرفت.»

او در پایان گفت: «در حال حاضر هیچ باشگاهی با من درباره ی جذب یورنته در مهلت نقل و انتقالات زمستانی صحبت نکرده است. در هر حال یورنته از کیفیت خودش آگاه است و می خواهد سعی خود را برای حضور در ترکیب یوونتوس بکند.»
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد امینی نسب
محمد امینی نسب«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: